Timeplan 2024 Høst - emne HEL-6321-1
Uke 36 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dato | Tid | Rom | Emnekode | Beskrivelse | Lærer |
Tirsdag 03.09.2024 |
10:15-11:30 | MH2 U.10.311 |
HEL-6321-1 | Samlinger Velkommen og introduksjon |
L-M.P. Rasmussen |
12:15-15:30 | MH2 U.10.311 |
HEL-6321-1 | Samlinger Formål med profesjonelle barnesamtaler - fra intervju til dialog |
L-M.P. Rasmussen |
|
Onsdag 04.09.2024 |
09:15-11:30 | MH2 U.10.311 |
HEL-6321-1 | Samlinger Barns utvikling. Risiko og mestring |
L-M.P. Rasmussen |
12:15-15:30 | MH2 U.10.311 |
HEL-6321-1 | Samlinger Undersøkende samtaler. Faseinndeling |
L-M.P. Rasmussen |
|
Torsdag 05.09.2024 |
09:15-15:30 | MH2 U.10.311 |
HEL-6321-1 | Samlinger Prinsipper for dialogbasert kommunikasjon |
L-M.P. Rasmussen |
Fredag 06.09.2024 |
09:15-12:00 | MH2 U.10.311 |
HEL-6321-1 | Samlinger Kultursensitivitet. Bruk av tolk. Utviklingsstøttende samtaler. |
L-M.P. Rasmussen |
13:00-14:00 | MH2 U.10.311 |
HEL-6321-1 | Samlinger Arbeidskrav. Oppsummering og avslutning. |
L-M.P. Rasmussen |
Uke 45 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dato | Tid | Rom | Emnekode | Beskrivelse | Lærer |
Tirsdag 05.11.2024 |
10:15-15:30 | MH2 U.10.311 |
HEL-6321-1 | Samlinger Ferdigheter i profesjonelle barnesamtaler. Presentasjon av arbeidskrav. |
L-M.P. Rasmussen |
Onsdag 06.11.2024 |
09:15-15:30 | MH2 U.10.311 |
HEL-6321-1 | Samlinger Ferdigheter i profesjonelle barnesamtaler. Presentasjon av arbeidskrav. |
L-M.P. Rasmussen |
Torsdag 07.11.2024 |
09:15-15:30 | MH2 U.10.311 |
HEL-6321-1 | Samlinger Ferdigheter i profesjonelle barnesamtaler. Presentasjon av arbeidskrav. |
L-M.P. Rasmussen |
Fredag 08.11.2024 |
09:15-13:00 | MH2 U.10.311 |
HEL-6321-1 | Samlinger Ferdigheter i profesjonelle barnesamtaler. Presentasjon av arbeidskrav. |
L-M.P. Rasmussen |
13:00-14:00 | MH2 U.10.311 |
HEL-6321-1 | Samlinger Oppsummering og avslutning |
L-M.P. Rasmussen |
Uke 48 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dato | Tid | Rom | Emnekode | Beskrivelse | Lærer |
Mandag 25.11.2024 |
14:00-14:00 | HEL-6321- | Oppgave (WISEFLOW) |