Timeplan 2020 Høst - lærer Signhild Skogdal - Førsteamanuensis
Uke 35 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dato | Tid | Rom | Emnekode | Beskrivelse | Lærer |
Torsdag 27.08.2020 |
10:15-14:00 | PED-2013-1 | Undervisning Introduksjon til emnet Helland, T. (2019). Språk og dysleksi. Bergen: Fagbokforlaget |
S. Skogdal |
Uke 36 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dato | Tid | Rom | Emnekode | Beskrivelse | Lærer |
Torsdag 03.09.2020 |
10:15-14:00 | PED-2013-1 | Undervisning Hva er språkvansker Helland, T. (2019). Språk og dysleksi. Bergen: Fagbokforlaget Potapova et al. (2020). Towards understanding the bilingual profile in typical and atypical language development: A tutorial In; International journal of Seech-Language Pathology, vol 22, 2020, Isasuie 1, pp 106-116. |
S. Skogdal |
Uke 37 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dato | Tid | Rom | Emnekode | Beskrivelse | Lærer |
Torsdag 10.09.2020 |
10:15-14:00 | PED-2013-1 | Undervisning Hva er lese- og skrivevansker Helland, T. (2019). Språk og dysleksi. Bergen: Fagbokforlaget Nergård-Nilssen, T. & Eklund, K. (2017). Evaluation of the psychometric properties of "the Norwegian screening test for dyslexia". In; Dyslexia 2018: 24: 250-262. |
S. Skogdal |
Uke 39 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dato | Tid | Rom | Emnekode | Beskrivelse | Lærer |
Torsdag 24.09.2020 |
10:15-14:00 | PED-2013-1 | Undervisning Kartlegging av språkvansker Helland, T. (2019). Språk og dysleksi. Bergen: Fagbokforlaget McGregor, K.K., et al (2020). Developmental Language Disorder: Applications for Advocacy, Research and Cllinicl Service. In; Journal of Speech, Language and Hearing Research, Vol 63, Issue 8, pp. 2497-2831. |
S. Skogdal |
Uke 40 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dato | Tid | Rom | Emnekode | Beskrivelse | Lærer |
Mandag 28.09.2020 |
09:15-16:00 | ILP 2.056 |
LOG-3106-1 | Forelesning | S. Skogdal |
Tirsdag 29.09.2020 |
09:15-16:00 | TEO-H5 5.302 |
LOG-3106-1 | Forelesning | S. Skogdal |
Onsdag 30.09.2020 |
09:15-16:00 | ILP 2.005 |
LOG-3106-1 | Forelesning | S. Skogdal |
Torsdag 01.10.2020 |
09:15-16:00 | TEO-H5 5.302 |
LOG-3106-1 | Forelesning | S. Skogdal |
Fredag 02.10.2020 |
09:15-16:00 | TEO-H1 1.417 |
LOG-3106-1 | Forelesning | S. Skogdal |
Uke 41 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dato | Tid | Rom | Emnekode | Beskrivelse | Lærer |
Tirsdag 06.10.2020 |
10:15-14:00 | TEO-H1 1.313 TEO-H1 1.333 |
PED-1012-1 | Undervisning | S. Skogdal |
Onsdag 07.10.2020 |
10:15-14:00 | ILP 1.006 ILP 1.007 |
PED-1012-1 | Undervisning | S. Skogdal |
Torsdag 08.10.2020 |
10:15-14:00 | PED-2013-1 | Undervisning Kartlegging av lese- og skrivevansker Helland, T. (2019). Språk og dysleksi. Bergen: Fagbokforlaget |
S. Skogdal |
Uke 42 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dato | Tid | Rom | Emnekode | Beskrivelse | Lærer |
Torsdag 15.10.2020 |
10:15-14:00 | PED-2013-1 | Undervisning Tiltak for vansker med språk og lesing Helland, T. (2019). Språk og dysleksi. Bergen: Fagbokforlaget |
S. Skogdal |
Uke 45 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dato | Tid | Rom | Emnekode | Beskrivelse | Lærer |
Onsdag 04.11.2020 |
08:15-14:00 | UB 132 UB 244 |
PED-2013-1 | Undervisning | B-C. Hustad S. Skogdal |
14:15-16:00 | ILP 1.042 ILP 2.056 |
PED-2013-1 | Undervisning | B-C. Hustad S. Skogdal |
|
Fredag 06.11.2020 |
08:15-10:00 | UB 132 UB 244 |
PED-2013-1 | Undervisning | B-C. Hustad S. Skogdal |
10:15-12:00 | TEO-H1 1.343 UB 132 |
PED-2013-1 | Undervisning | B-C. Hustad S. Skogdal |
|
12:15-16:00 | ILP 1.006 ILP 1.007 |
PED-2013-1 | Undervisning | B-C. Hustad S. Skogdal |