Timeplan 2022 Vår - lærer Minjeong Son - Førsteamanuensis
Uke 4
Mandag
14:15-16:00 - 24.01.2022
Undervisning
SLA case study: L1 Norwegians learning subject-verb agreement
Killie, K. (2019). The Acquisition of Subject-Verb Agreement Among Norwegian (Teenage) Learners of English: Focus on the Subject.
Killie, K. (2021). ‘I are in New York’: om tilegnelsen av samsvarsbøyning i engelsk blant innlærere med norskspråklig bakgrunn.
Tirsdag
Onsdag
14:15-16:00 - 26.01.2022
Booking BLS022
ILP Masterveiledermøter
ILP Masterveiledermøter
Lærer:
M. Bartnæs
V. Bergan
H. Brox
O.G. Drageset
T.F. Eidissen
T.G. Ekeland
H.R. Folkenborg
F.C. Geisler
F. Hiss
S.H.O. Holander
T.E. Holmbukt
H.L. Huru
J. Höper
P.Ø. Haavold
R.E. Jakhelln
I.K. Jakobsen
R.V. Johnsen
S.S. Karlsen
S. Karlsen
R.T. Karstad
S.T. Killengreen
K. Killie
C. Kleemann
M. Kvivesen
L.I. Landsem
R.I. Larsen
A.H. Lødemel
S.D. Manshadi
S. Misund
C.L. Olsen
M. Olufsen
H.C. Pedersen
G.O. Pettersen
J.N. Roksvold
M. Son
M. Sætermo
K-A. Sæther
A. Unhjem
V. Øie
M. Bartnæs
V. Bergan
H. Brox
O.G. Drageset
T.F. Eidissen
T.G. Ekeland
H.R. Folkenborg
F.C. Geisler
F. Hiss
S.H.O. Holander
T.E. Holmbukt
H.L. Huru
J. Höper
P.Ø. Haavold
R.E. Jakhelln
I.K. Jakobsen
R.V. Johnsen
S.S. Karlsen
S. Karlsen
R.T. Karstad
S.T. Killengreen
K. Killie
C. Kleemann
M. Kvivesen
L.I. Landsem
R.I. Larsen
A.H. Lødemel
S.D. Manshadi
S. Misund
C.L. Olsen
M. Olufsen
H.C. Pedersen
G.O. Pettersen
J.N. Roksvold
M. Son
M. Sætermo
K-A. Sæther
A. Unhjem
V. Øie
Torsdag
Fredag