Timeplan 2023 Vår - lærer Dora Bimbo Aamot - Stipendiat
Framlegg av Arbeidskrav 1
Kommunikasjon og storytelling
Storytelling og steder
Kommunikasjon og storytelling
Les:
Didriksen, S. & Moldenæs, T. (2015). Regional omdømmebygging som autokommunikasjon. En analyse av to digitale fortellinger. I K.A. Ellingsen & Blindheim, T. (red.), Regional merkevarebygging (s. 151 – 172). Bergen: Fagbokforlaget.
Selberg, T. (2007). Fortelling, festival og sted. I T. Selberg & Gilje, N. (red.), Kulturelle landskap: Sted, fortelling og materiell kultur (s.132-155). Bergen: Fagbokforlaget.
Larsen, J.K. (2015). Landskapsformidling. I H. Ridderstrøm & Vold, T. (red.), Litteratur- og kulturformidling (s. 289-304). Oslo: Pax Forlag.
Storytelling og bedriftsutvikling
Kommunikasjon og storytelling
Les:
Fog, Budzt, Munch (2009). Historiefortælligens fire elementer. Storytelling-begrebet i erhvervslivet. Virksomhedens kernefortælling. I Storytelling – branding i praksis. (s. 32-102). Fredriksberg: Samfundslitteratur.