Timeplan 2024 Vår - lærer Kristin Isaksen - Universitetslektor
Ressursfordeling
M. Andersen
M. Brattvoll
J. Breivik
C. Brækken
K.H. Danielsen
E. Gamst-Nergård
H. Habbestad
K. Isaksen
S. Karlsen
R.T. Karstad
A.B. Larsen
C.L. Olsen
S. Skrøvset
Å. Slettbakk
M. Solberg
A. Strandbu
O.K. Straum
K-A. Sæther
A. Unhjem
R.M. Walberg
V. Øie
Ressursfordeling
M. Andersen
M. Brattvoll
J. Breivik
C. Brækken
K.H. Danielsen
E. Gamst-Nergård
H. Habbestad
K. Isaksen
S. Karlsen
R.T. Karstad
A.B. Larsen
C.L. Olsen
S. Skrøvset
Å. Slettbakk
M. Solberg
A. Strandbu
O.K. Straum
K-A. Sæther
A. Unhjem
R.M. Walberg
V. Øie
Ressursfordeling
M. Andersen
M. Brattvoll
J. Breivik
C. Brækken
K.H. Danielsen
E. Gamst-Nergård
H. Habbestad
K. Isaksen
S. Karlsen
R.T. Karstad
A.B. Larsen
C.L. Olsen
S. Skrøvset
Å. Slettbakk
M. Solberg
A. Strandbu
O.K. Straum
K-A. Sæther
A. Unhjem
R.M. Walberg
V. Øie
Ressursfordeling
M. Andersen
M. Brattvoll
J. Breivik
C. Brækken
K.H. Danielsen
E. Gamst-Nergård
H. Habbestad
K. Isaksen
S. Karlsen
R.T. Karstad
A.B. Larsen
C.L. Olsen
S. Skrøvset
Å. Slettbakk
M. Solberg
A. Strandbu
O.K. Straum
K-A. Sæther
A. Unhjem
R.M. Walberg
V. Øie
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Leseoppdrag til økta står nedenfor, dere finner leseoppdragene for alle øktene i Canvasrommet til Ler-1050 i modulen som heter "engelsk 5-10"
Les Hestetræet, T. (2020) Learning and teaching vocabulary. In A-B. Fenner & A.S. Skulstad (Eds.) Teaching English in the 21st Century . Fokuser spesielt på s.187-190.
Se gjennom PP-slides introduction to vocabulary (disse er en oppsummering av kapitlet)
- Forklar essensielle fagbegreper om vokabularlæring som introduseres i "theoretical perspectives" s.187-190 (f.eks: word family, receptive and productive vocabulary, high frequency words, implicit and explicit learning, collocations, chunks)
-
- Forklar Nation sin modell om "the four strands of teaching and learning vocabulary" (p.189).
- Hva betyr det når Schmitt sier at vocabulary acquisition "is incremental in nature" (p.188)?
- Hva sier teksten om hvordan fremme vokabularlæring?
- Hva sier teksten om vokabularlæring og lesing og skriving?
- Hva sier teksten om vokabularlæring og skriving?
Hva skjer på GLU?
B-O. Andreassen
K. Bakken
M. Bartnæs
W.S. Bigell
A. Birkeland
S.A. Bjørkli
K.E.W. Bjørndal
H. Brox
H.V. Busch
K.H. Danielsen
O.G. Drageset
T.F. Eidissen
Y. Engkvist
A. Eriksen
H.R. Folkenborg
I. Frenning
F.C. Geisler
B. Grønvik
F.L. Hansen
M.N. Hansen
B. Haugseth
G. Heim
F. Hiss
L. Hjemgård Johansen
S.H.O. Holander
T.E. Holmbukt
L. Husjord
J. Höper
P.Ø. Haavold
K. Isaksen
I.K. Jakobsen
B-H. Johannessen
R. Johansen
L.B. Johanson
M. Johnsen
R.V. Johnsen
S.Z. Johnsen
A.K. Karir
B. Karlsen
S.S. Karlsen
S. Karlsen
R.T. Karstad
S.T. Killengreen
K. Killie
C. Kleemann
K.Kostveit
M. Kvivesen
L.I. Landsem
A.B. Larsen
F.S. Larsen
R.I. Larsen
M.B. Lauridsen
T. Leming
M. Liset
L.H. Lyngedal
A.H. Lødemel
S.D. Manshadi
E.F. Markusson
R. Mikkelsen
S. Misund
G. Moe
C.H. Moen
I.H. Møller
T. Nesheim
M. Nilssen
I.C. Nordli
K.A. Nyborg
C.L. Olsen
M. Olufsen
K.D. Opstad
H.C. Pedersen
G.O. Pettersen
I.L. Ramberg
M.V.P. Rist
J.N. Roksvold
H.C. Ryel
M. Son
A.R. Steele
C. Stene
K.E. Stien
O.K. Straum
M.L. Sundelin
M. Sætermo
K-A. Sæther
B. Sætveit
Y. Sørensen
A. Unhjem
M. Volden
O.J. Wang
M. Wiik
L. Wilhelmsen
B. Ødegårdstuen
V. Øie
- Les Munden (2021) Engelsk på mellomtrinnet ch.9 Vocabulary
- Oppsummer "selecting vocabulary", "presenting vocabulary", "vocabulary learning strategies" and "vocabulary tests"
Forberedelse før seminar: Leseoppdrag
Leseoppdrag for uke 3-5 er i Canvasrommet for LER-1052 i engelskmodulen, har detaljert leseoppdraget til fredag her også:
Les Hestetræet, T. (2020) Learning and teaching vocabulary. Download Hestetræet, T. (2020) Learning and teaching vocabulary.In A-B. Fenner & A.S. Skulstad (Eds.) Teaching English in the 21st Century . Fokuser spesielt på s.187-190.
Se gjennom PP-slides introduction to vocabulary Download PP-slides introduction to vocabulary(disse er en oppsummering av kapitlet)
- Forklar essensielle fagbegreper om vokabularlæring som introduseres i "theoretical perspectives" s.187-190 (f.eks: word family, receptive and productive vocabulary, high frequency words, implicit and explicit learning, collocations, chunks)
- Forklar Nation sin modell om "the four strands of teaching and learning vocabulary" (p.189).
- Hva betyr det når Schmitt sier at vocabulary acquisition "is incremental in nature" (p.188)?
- Hva sier teksten om hvordan fremme vokabularlæring?
- Hva sier teksten om vokabularlæring og lesing og skriving?
- Hva sier teksten om vokabularlæring og skriving?
Ledermøter
M. Andersen
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
C. Brækken
K.H. Danielsen
Y. Engkvist
E. Gamst-Nergård
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
S. Karlsen
R.T. Karstad
A.B. Larsen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
J.H. Schultz
S. Skrøvset
Å. Slettbakk
M. Solberg
T. Steingård
A. Strandbu
O.K. Straum
K-A. Sæther
A. Unhjem
R.M. Walberg
V. Øie
Les artiklene og ha fokus på:
Flogenfeldt, Mellegård, Staksrud (2020) Elevene skal bli trygge engelskbrukere
- Hva er tekstens hovedbudskap?
- Forklar hva som menes med den affektive dimensjonen, og hva Krashen mente med "det affektive filteret" i forhold til språklæring.
Heie (2020) Snakkes det kun engelsk i engelsktimer?
- Hva er tekstens hovedbudskap?
- Hva er hovedfunnene til Breivik og Rindahl?
- Forklar hva forskerne fant ut om læreres bruk av norsk i engelsktimene, hva mener forskerne om bruken av norsk i engelsktimene?
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Programstyremøte GLU
Møtetid ALLE ansatte ILP (fagseksjoner)
M. Andersen
B-O. Andreassen
T. Angell-Sigvaldsen
A.L. Bakke
K. Bakken
M. Bartnæs
P.E. Bartnæs
V. Bergan
W.S. Bigell
A. Birkeland
S.A. Bjørkli
K.E.W. Bjørndal
T.H. Blixrud
S.Ø. Blomsø
S. Boldermo
J. Breivik
H. Brox
H.V. Busch
U-D.K. Bæck
K.W. Bøe
K.H. Danielsen
M. Daniloff
M. Dardanou
O.G. Drageset
T.F. Eidissen
Y. Engkvist
A. Eriksen
T.H. Estensen
H.R. Folkenborg
I. Frenning
G. Gabrielsen
A. Galåen
E. Gamst-Nergård
F.C. Geisler
E.M. Grødahl
B. Grønvik
H. Habbestad
F.L. Hansen
M.N. Hansen
V.D. Haugen
B. Haugseth
G. Heim
F. Hiss
L. Hjemgård Johansen
S.H.O. Holander
T.E. Holmbukt
K. Hovrud
L. Husjord
P.Ø. Haavold
K. Isaksen
I.K. Jakobsen
I. Jensen
M. Jensen
T.H. Jensen
B-H. Johannessen
A.A. Johansen
R. Johansen
S. Johansen
L.B. Johanson
M. Johnsen
R.V. Johnsen
S.Z. Johnsen
K. Jørgensen
O.M. Kanck
A.K. Karir
B. Karlsen
S.S. Karlsen
S. Karlsen
C.S. Karstad
R.T. Karstad
S.T. Killengreen
K. Killie
C. Kleemann
K.Kostveit
I.W. Krempig
I.N. Kristiansen
S.R. Kvande
M. Kvivesen
L.I. Landsem
A.B. Larsen
F.S. Larsen
J.B. Larsen
R.I. Larsen
M.B. Lauridsen
T. Leming
M. Liset
H. Ludvigsen
A.G. Luis Alejandro
L.H. Lyngedal
A.H. Lødemel
S.S. Madsen
S.D. Manshadi
E.F. Markusson
E. Merzliakova
R. Mikkelsen
S. Misund
G. Moe
C.H. Moen
A. Myrstad
I.H. Møller
T. Nesheim
M. Nilssen
I.C. Nordli
K.A. Nyborg
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
M. Olufsen
P.A. Opdal
K.D. Opstad
G. Paulgaard
H.C. Pedersen
G.O. Pettersen
I.L. Ramberg
M.V.P. Rist
J.N. Roksvold
H.C. Ryel
S. Sakariassen
S. Schenzle
A.M. Simensen
S. Sivertsvik
S. Skrøvset
M. Solberg
B.L. Sollid
H.M. Sollid
M. Son
A.B. Sortland
T. Spaun
A.R. Steele
T. Steingård
C. Stene
A-M. Stenseth
K.E. Stien
O.K. Straum
M.L. Sundelin
M. Sætermo
K-A. Sæther
B. Sætveit
Y. Sørensen
N.A. Tvete
A. Unhjem
T. Unstad
T.A. Utsi
K.J. Valkoinen
M. Volden
R.M. Walberg
O.J. Wang
A. Wara
L.L. Warth
M. Wiik
L. Wilhelmsen
B. Ødegårdstuen
V. Øie
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Ledermøter
M. Andersen
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
C. Brækken
K.H. Danielsen
Y. Engkvist
E. Gamst-Nergård
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
S. Karlsen
R.T. Karstad
A.B. Larsen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
J.H. Schultz
S. Skrøvset
Å. Slettbakk
M. Solberg
T. Steingård
A. Strandbu
O.K. Straum
K-A. Sæther
A. Unhjem
R.M. Walberg
V. Øie
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Indigenous perspectives
Preparations:
Activate schema: What do you know about indigenous people? What do you know about the Sami people?
Read
- Dypedahl and Lund (2020) ch.4 Culture studies for intercultural learning
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Indigenous perspectives
Preparations:
Read/watch:
- Helander and Høvik (2023) Urfolksperspektiver i EngelskfagetDownload Urfolksperspektiver i Engelskfaget
- Watch Frozen II
Indigenous perspectives
Preparations:
- Find out the meaning of the term "reparations", and reparations for indigenous peoples
- Find one example of a specific instance where reparations were made to an indigenous group. Include information on the nature of the reparations, the reasons behind them, and the impact they had on the indigenous community involved. Be prepared to share your findings in class (3-5 minutes).
Intercultural encounters in novels
Boy at the Back (Rauf)
“Being a Culture teacher” (Mellomtr ch 6)
“Narrative and story” (Gamble)
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Indigenous perspectives
Read:
Sara (2016) In Between Worlds
Intercultural encounters in novels
Boy at the Back (Rauf)
“Being a Culture teacher” (Mellomtr ch 6)
“Narrative and story” (Gamble)
Møtetid ALLE ansatte ILP (studieprogram)
M. Andersen
B-O. Andreassen
T. Angell-Sigvaldsen
A.L. Bakke
K. Bakken
M. Bartnæs
P.E. Bartnæs
V. Bergan
W.S. Bigell
A. Birkeland
S.A. Bjørkli
K.E.W. Bjørndal
T.H. Blixrud
S.Ø. Blomsø
S. Boldermo
J. Breivik
H. Brox
H.V. Busch
U-D.K. Bæck
K.W. Bøe
K.H. Danielsen
M. Daniloff
M. Dardanou
O.G. Drageset
T.F. Eidissen
Y. Engkvist
A. Eriksen
T.H. Estensen
H.R. Folkenborg
I. Frenning
G. Gabrielsen
A. Galåen
E. Gamst-Nergård
F.C. Geisler
E.M. Grødahl
B. Grønvik
H. Habbestad
F.L. Hansen
M.N. Hansen
V.D. Haugen
B. Haugseth
G. Heim
F. Hiss
L. Hjemgård Johansen
S.H.O. Holander
T.E. Holmbukt
K. Hovrud
L. Husjord
P.Ø. Haavold
K. Isaksen
I.K. Jakobsen
I. Jensen
M. Jensen
T.H. Jensen
B-H. Johannessen
A.A. Johansen
R. Johansen
S. Johansen
L.B. Johanson
M. Johnsen
R.V. Johnsen
S.Z. Johnsen
K. Jørgensen
O.M. Kanck
A.K. Karir
B. Karlsen
S.S. Karlsen
S. Karlsen
C.S. Karstad
R.T. Karstad
S.T. Killengreen
K. Killie
C. Kleemann
K.Kostveit
I.W. Krempig
I.N. Kristiansen
S.R. Kvande
M. Kvivesen
L.I. Landsem
A.B. Larsen
F.S. Larsen
J.B. Larsen
R.I. Larsen
M.B. Lauridsen
T. Leming
M. Liset
H. Ludvigsen
A.G. Luis Alejandro
L.H. Lyngedal
A.H. Lødemel
S.S. Madsen
S.D. Manshadi
E.F. Markusson
E. Merzliakova
R. Mikkelsen
S. Misund
G. Moe
C.H. Moen
A. Myrstad
I.H. Møller
T. Nesheim
M. Nilssen
I.C. Nordli
K.A. Nyborg
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
M. Olufsen
P.A. Opdal
K.D. Opstad
G. Paulgaard
H.C. Pedersen
G.O. Pettersen
I.L. Ramberg
M.V.P. Rist
J.N. Roksvold
H.C. Ryel
S. Sakariassen
S. Schenzle
A.M. Simensen
S. Sivertsvik
S. Skrøvset
M. Solberg
B.L. Sollid
H.M. Sollid
M. Son
A.B. Sortland
T. Spaun
A.R. Steele
T. Steingård
C. Stene
A-M. Stenseth
K.E. Stien
O.K. Straum
M.L. Sundelin
M. Sætermo
K-A. Sæther
B. Sætveit
Y. Sørensen
N.A. Tvete
A. Unhjem
T. Unstad
T.A. Utsi
K.J. Valkoinen
M. Volden
R.M. Walberg
O.J. Wang
A. Wara
L.L. Warth
M. Wiik
L. Wilhelmsen
B. Ødegårdstuen
V. Øie
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Ledermøter
M. Andersen
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
C. Brækken
K.H. Danielsen
Y. Engkvist
E. Gamst-Nergård
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
S. Karlsen
R.T. Karstad
A.B. Larsen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
J.H. Schultz
S. Skrøvset
Å. Slettbakk
M. Solberg
T. Steingård
A. Strandbu
O.K. Straum
K-A. Sæther
A. Unhjem
R.M. Walberg
V. Øie
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Hva skjer på GLU?
B-O. Andreassen
K. Bakken
M. Bartnæs
W.S. Bigell
A. Birkeland
S.A. Bjørkli
K.E.W. Bjørndal
H. Brox
H.V. Busch
K.H. Danielsen
O.G. Drageset
T.F. Eidissen
Y. Engkvist
A. Eriksen
H.R. Folkenborg
I. Frenning
F.C. Geisler
B. Grønvik
F.L. Hansen
M.N. Hansen
B. Haugseth
G. Heim
F. Hiss
L. Hjemgård Johansen
S.H.O. Holander
T.E. Holmbukt
L. Husjord
J. Höper
P.Ø. Haavold
K. Isaksen
I.K. Jakobsen
B-H. Johannessen
R. Johansen
L.B. Johanson
M. Johnsen
R.V. Johnsen
S.Z. Johnsen
A.K. Karir
B. Karlsen
S.S. Karlsen
S. Karlsen
R.T. Karstad
S.T. Killengreen
K. Killie
C. Kleemann
K.Kostveit
M. Kvivesen
L.I. Landsem
A.B. Larsen
F.S. Larsen
R.I. Larsen
M.B. Lauridsen
T. Leming
M. Liset
L.H. Lyngedal
A.H. Lødemel
S.D. Manshadi
E.F. Markusson
R. Mikkelsen
S. Misund
G. Moe
C.H. Moen
I.H. Møller
T. Nesheim
M. Nilssen
I.C. Nordli
K.A. Nyborg
C.L. Olsen
M. Olufsen
K.D. Opstad
H.C. Pedersen
G.O. Pettersen
I.L. Ramberg
M.V.P. Rist
J.N. Roksvold
H.C. Ryel
M. Son
A.R. Steele
C. Stene
K.E. Stien
O.K. Straum
M.L. Sundelin
M. Sætermo
K-A. Sæther
B. Sætveit
Y. Sørensen
A. Unhjem
M. Volden
O.J. Wang
M. Wiik
L. Wilhelmsen
B. Ødegårdstuen
V. Øie
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Using literature for intercultural learning
Rauf (2018): The Boy at the Back of the Classroom
Dypedahl and Lund: ch. 5 «Using literature for intercultural learning»
Artificial intelligence in English teaching and learning (guest lecture)
AI in English teaching and learning
Assessment
Bøhn (2020)
Burner (2020)
Ledermøter
M. Andersen
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
C. Brækken
K.H. Danielsen
Y. Engkvist
E. Gamst-Nergård
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
S. Karlsen
R.T. Karstad
A.B. Larsen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
J.H. Schultz
S. Skrøvset
Å. Slettbakk
M. Solberg
T. Steingård
A. Strandbu
O.K. Straum
K-A. Sæther
A. Unhjem
R.M. Walberg
V. Øie
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Learning analytics
Preparations: Read (the first book chapter by Gilje is a newer version of the second article)
Gilje Kunsten å omfavne kunsting intelligens.pdfDownload Gilje Kunsten å omfavne kunsting intelligens.pdf
Programstyremøte GLU
Møtetid ALLE ansatte ILP (fagseksjoner)
M. Andersen
B-O. Andreassen
T. Angell-Sigvaldsen
A.L. Bakke
K. Bakken
M. Bartnæs
P.E. Bartnæs
V. Bergan
W.S. Bigell
A. Birkeland
S.A. Bjørkli
K.E.W. Bjørndal
T.H. Blixrud
S.Ø. Blomsø
S. Boldermo
J. Breivik
H. Brox
H.V. Busch
U-D.K. Bæck
K.W. Bøe
K.H. Danielsen
M. Daniloff
M. Dardanou
O.G. Drageset
T.F. Eidissen
Y. Engkvist
A. Eriksen
T.H. Estensen
H.R. Folkenborg
I. Frenning
G. Gabrielsen
A. Galåen
E. Gamst-Nergård
F.C. Geisler
E.M. Grødahl
B. Grønvik
H. Habbestad
F.L. Hansen
M.N. Hansen
V.D. Haugen
B. Haugseth
G. Heim
F. Hiss
L. Hjemgård Johansen
S.H.O. Holander
T.E. Holmbukt
K. Hovrud
L. Husjord
P.Ø. Haavold
K. Isaksen
I.K. Jakobsen
I. Jensen
M. Jensen
T.H. Jensen
B-H. Johannessen
A.A. Johansen
R. Johansen
S. Johansen
L.B. Johanson
M. Johnsen
R.V. Johnsen
S.Z. Johnsen
K. Jørgensen
O.M. Kanck
A.K. Karir
B. Karlsen
S.S. Karlsen
S. Karlsen
C.S. Karstad
R.T. Karstad
S.T. Killengreen
K. Killie
C. Kleemann
K.Kostveit
I.W. Krempig
I.N. Kristiansen
S.R. Kvande
M. Kvivesen
L.I. Landsem
A.B. Larsen
F.S. Larsen
J.B. Larsen
R.I. Larsen
M.B. Lauridsen
T. Leming
M. Liset
H. Ludvigsen
A.G. Luis Alejandro
L.H. Lyngedal
A.H. Lødemel
S.S. Madsen
S.D. Manshadi
E.F. Markusson
E. Merzliakova
R. Mikkelsen
S. Misund
G. Moe
C.H. Moen
A. Myrstad
I.H. Møller
T. Nesheim
M. Nilssen
I.C. Nordli
K.A. Nyborg
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
M. Olufsen
P.A. Opdal
K.D. Opstad
G. Paulgaard
H.C. Pedersen
G.O. Pettersen
I.L. Ramberg
M.V.P. Rist
J.N. Roksvold
H.C. Ryel
S. Sakariassen
S. Schenzle
A.M. Simensen
S. Sivertsvik
S. Skrøvset
M. Solberg
B.L. Sollid
H.M. Sollid
M. Son
A.B. Sortland
T. Spaun
A.R. Steele
T. Steingård
C. Stene
A-M. Stenseth
K.E. Stien
O.K. Straum
M.L. Sundelin
M. Sætermo
K-A. Sæther
B. Sætveit
Y. Sørensen
N.A. Tvete
A. Unhjem
T. Unstad
T.A. Utsi
K.J. Valkoinen
M. Volden
R.M. Walberg
O.J. Wang
A. Wara
L.L. Warth
M. Wiik
L. Wilhelmsen
B. Ødegårdstuen
V. Øie
Konferanse/prosjektarbeid
K.H. Danielsen
O.G. Drageset
B. Haugseth
K. Isaksen
R.E. Jakhelln
R.V. Johnsen
G. Kalseth
S.T. Killengreen
S. Sivertsvik
K-A. Sæther
Konferanse/prosjektarbeid
K.H. Danielsen
O.G. Drageset
B. Haugseth
K. Isaksen
R.E. Jakhelln
R.V. Johnsen
G. Kalseth
S.T. Killengreen
S. Sivertsvik
K-A. Sæther
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Konferanse/prosjektarbeid
K.H. Danielsen
O.G. Drageset
B. Haugseth
K. Isaksen
R.E. Jakhelln
R.V. Johnsen
G. Kalseth
S.T. Killengreen
S. Sivertsvik
K-A. Sæther
Konferanse/prosjektarbeid
K.H. Danielsen
O.G. Drageset
B. Haugseth
K. Isaksen
R.E. Jakhelln
R.V. Johnsen
G. Kalseth
S.T. Killengreen
S. Sivertsvik
K-A. Sæther
Konferanse/prosjektarbeid
K.H. Danielsen
O.G. Drageset
B. Haugseth
K. Isaksen
R.E. Jakhelln
R.V. Johnsen
G. Kalseth
S.T. Killengreen
S. Sivertsvik
K-A. Sæther
Konferanse/prosjektarbeid
K.H. Danielsen
O.G. Drageset
B. Haugseth
K. Isaksen
R.E. Jakhelln
R.V. Johnsen
G. Kalseth
S.T. Killengreen
S. Sivertsvik
K-A. Sæther
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Programdag GLU
B-O. Andreassen
S-E. Andreassen
Y. Antonsen
K. Bakken
M. Bartnæs
W.S. Bigell
A. Birkeland
S.A. Bjørkli
K.E.W. Bjørndal
H. Brox
H.V. Busch
K.H. Danielsen
O.G. Drageset
T.F. Eidissen
Y. Engkvist
A. Eriksen
H.R. Folkenborg
I. Frenning
F.C. Geisler
B. Grønvik
F.L. Hansen
M.N. Hansen
B. Haugseth
G. Heim
F. Hiss
L. Hjemgård Johansen
S.H.O. Holander
T.E. Holmbukt
L. Husjord
J. Höper
P.Ø. Haavold
K. Isaksen
I.K. Jakobsen
I. Jensen
B-H. Johannessen
A.A. Johansen
R. Johansen
L.B. Johanson
M. Johnsen
R.V. Johnsen
S.Z. Johnsen
A.K. Karir
B. Karlsen
S.S. Karlsen
S. Karlsen
R.T. Karstad
S.T. Killengreen
K. Killie
C. Kleemann
K.Kostveit
M. Kvivesen
L.I. Landsem
A.B. Larsen
F.S. Larsen
R.I. Larsen
M.B. Lauridsen
T. Leming
M. Liset
L.H. Lyngedal
A.H. Lødemel
S.D. Manshadi
E.F. Markusson
E. Mikkelsen
R. Mikkelsen
S. Misund
G. Moe
C.H. Moen
I.H. Møller
T. Nesheim
M. Nilssen
K.A. Nyborg
C.L. Olsen
M. Olufsen
K.D. Opstad
H.C. Pedersen
G.O. Pettersen
I.L. Ramberg
M.V.P. Rist
J.N. Roksvold
H.C. Ryel
M. Son
A.B. Sortland
A.R. Steele
C. Stene
K.E. Stien
O.K. Straum
M.L. Sundelin
M. Sætermo
K-A. Sæther
B. Sætveit
Y. Sørensen
A. Unhjem
M. Volden
O.J. Wang
M. Wiik
L. Wilhelmsen
B. Ødegårdstuen
V. Øie
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Ledermøter
M. Andersen
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
C. Brækken
K.H. Danielsen
Y. Engkvist
E. Gamst-Nergård
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
S. Karlsen
R.T. Karstad
A.B. Larsen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
J.H. Schultz
S. Skrøvset
Å. Slettbakk
M. Solberg
T. Steingård
A. Strandbu
O.K. Straum
K-A. Sæther
A. Unhjem
R.M. Walberg
V. Øie
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Ledermøter
M. Andersen
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
C. Brækken
K.H. Danielsen
Y. Engkvist
E. Gamst-Nergård
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
S. Karlsen
R.T. Karstad
A.B. Larsen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
J.H. Schultz
S. Skrøvset
Å. Slettbakk
M. Solberg
T. Steingård
A. Strandbu
O.K. Straum
K-A. Sæther
A. Unhjem
R.M. Walberg
V. Øie
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg
Studieprogramledermøter
K. Bakken
M. Brattvoll
J. Breivik
Y. Engkvist
H. Habbestad
K. Hovrud
K. Isaksen
C.L. Olsen
M.I.B. Olsen
L.A. Rotvold
M. Solberg
K-A. Sæther
R.M. Walberg