Skip to main content
Uke
Velg ny lærer

Timeplan 2023 Vår - lærer Dora Bimbo Aamot - Universitetslektor

Dora Bimbo Aamot

Timeplan for Dora Bimbo Aamot - Universitetslektor i uke 16
Uke
16
Mandag
17.04.2023
Tirsdag
18.04.2023
Onsdag
19.04.2023
Torsdag
20.04.2023
Fredag
21.04.2023
08:00        
Aktiviteter i tidsrommet 08:15-11:00
08:15-11:00 ALTA_BT3 A204
MDA-1002-1 Leceture
Stories, press, blogs and podcasts
Social Media and Communication

Social and digital media marketing issues in tourism (The Routledge Handbook of Tourism Marketing, 2013)

D.B. Aamot
09:00  
Aktiviteter i tidsrommet 09:15-11:30
09:15-11:30 DIGUND _TEAMS
REI-1106-1 Undervisning
Digitale fortellinger
Kommunikasjon og storytelling

Les:

Handgaard, B. (2020). Fortellinger på sosiale medier. I Historiefortelling på digitale plattformer (s. 333 – 356). Oslo: Cappelen Damm Akademisk.

Støttelitteratur:

Aalen, I. (2015). Markedsføring og kommunikasjonsarbeid. I I. Aalen, Sosiale medier (s. 173–196). Fagbokforlaget

G. Øyen
D.B. Aamot
   
10:00      
11:00          
12:00
Aktiviteter i tidsrommet 12:15-15:00
12:15-15:00 ALTA_BT3 A204
MDA-1002-1 Leceture
Case study
Social Media and Communication

Using social media to assess nature-based tourism: Current research and future trends (da Mota, V. T., & Pickering, C. 2020)

D.B. Aamot
Aktiviteter i tidsrommet 12:15-15:00
12:15-15:00 DIGUND _TEAMS
REI-1106-1 Undervisning
Storytelling, kontekst og etikk
Kommunikasjon og storytelling

Forberedelse ved å se:

https://www.ted.com/talks/chimamanda_ngozi_adichie_the_danger_of_a_single_story

Les:

Skavhaug, I. M. O. & Brandth, B. (2012). Gårdsturisme på hjemmesider: Trender, blikk og paradokser. Sosiologisk tidsskrift, 20(1), 27-46.

Wright, R. J. (2014). Samisk reiseliv & salg av kulturuttrykk. Tromsø: University of Tromsø.

G. Øyen
D.B. Aamot
     
13:00      
14:00      
15:00          
16:00